my love

my love

Wednesday 16 March 2011

hello mac

ok...first welcome to me kerana baru sj menceburi blog..lama sdh aku tau pasal ni blog tp blm sampai seru kot join buat2 blog ni..haha..skrg br mau terbuka hati..so,sila la beri tunjuk ajar kepada aku ni yg kira msh baby dlm bidang blog2 ni tp jgn risau la blog ni aku jadikan tmpt aku berkongsi cerita dan rasa..kira blog ni salah satu my friend la..haha..xsangka aku ada kwn yg xbernyawa tp msh blh dbanggakan sbb kira tmpt mencurahkan perasaan kn?..haha..mesti org yg mengenali aku heran napa blog aku ada gmbar baby..dan mesti ada yg tanya,sapa baby tu?..anak aku ke?..anak sedara ke?..anak jiran ke?..anak tukang kayu ke?..anak tukang emas ke ?..haha..ok2 rilex2..dia adalah adopted son name MUHAMMAD AIRIL ISHAK..dia xla dbawah jagaan aku tp dlm jagaan mummy dia la ba..tp tmpt dia la aku blh salurkn kasih syg aku even kami blm pernah jumpa..ada cerita sebalik insan yg bernama MUHAMMAD AIRIL ISHAK ni..dan biar la aku sj yg tau..cukup org tau aku mengasihi anak ni sepenuh jiwa aku..dan yg lebih membanggakan my beloved bf pon sama ttp happy adanya insan ni dlm hidup kami walaupun kami blm jumpa..tp 1 hari nanti aku pastikan airil dlm dakapan mummy..we love u airil..

No comments:

Post a Comment