my love

my love

Thursday 17 March 2011

jumaat is friday..just it..

Salam jumaat untuk semua..mcm suma tau jumaat mmg hari yg sgt dtunggu2 termasuk org tu aku la..because?..mau tanya lg sbb esok cuti la ba..haha..perancangan utk esok blm ada lagi tp mmg akan dfikirkn..hari ni ku fikr bos xda aman la rasa tp tiba2 rasa mcm sibuk yg bertaburan ni..xfaham btl aku..bermula nya pagi aku dgn hal yg sikit lg mau buat aku mengamuk..nama pon keja bahagian pelancongan so jd keja aku la mau buat booking di ssl untuk mount kinabalu yg dminta guest aku..ok mcm biasa aku kol tanya kekosongan tempat tp punya kureng tu dia punya org bulih2 dia ckp kasar2 sm aku..adedeh,pantang ni aa..org ckp bgs2,dia mesti mau ckp bgs2 maa..tau la maybe ada masalah ka,penat ka,apa ka tp kami ni kira customer ba dan customer always right kn?..siap ko..aku tahan sj perasaan aku sampai dia bg tu no booking..hbs sj kami berkoling2 ambik mu aku email dia punya manager..haha..padan muka ko..apa rasa?..makanya adab sopan tu jaga la ba sikit..tp niat bkn mau mnjatuhkn tp utk kebaikkn dia jg kn?..siou aa..jgn marah2 lg..haha..niat hati ni btl2 mau jumpa si dupang tu (bf aku) tp aku bantutkn la dulu urusan tu sbb skrg ada benda yg mau dfokus dulu..bila suma sdh ok br la kami beramah mesra mcm si mumtaz & si shahjahan tu..haha..sambil2 pusing2 taj mahal la ba tu kiranya..kunun padahal mau pusing2 rumah pon kapus-kapus nafas..(untuk yg xtau kapus2 tu mksdnya termengah2)..dan bf aku ada ckp.."aa..ko tu v kalau mau sm2 aku bukan jg ko mau btl2 hbskn ms dgn aku paling2 sana ko bw aku memancing"..haha..amboi2 statement tu aa xboleh thn tu..harus la ba bf meyapot minat gfnya..aparaa..tu la namanya menghabiskan masa bersama2..(walaupun dia terpaksa)..skrg mmg kegilaan ke arah bidang memancing..xtau la kenapa tp mmg dlm kepala memancing sj..mcm semlm lepak di rumah si auntie..nampk dibelakang rumah dia air pasang (belakang rumah dia ada sungai kecil,ada bakau sikit la).oleh kerana separuh imanku meronta2 ingin memancing tanpa berlengah aku mengarahkan anak buahku mengambil pancing di bonet keta..(mesti kamu heran tntg tu pancing napa tiba2 ada dbonet keta..haha..utk makluman pancing tu always di bonet keta sbb dmana2 tmpt yg best xpayah susah2 mau pi ambil drumah..hari ni petang  pon akan bz sikit..hehe..part time buat account tmpt cafe kwn aku..ba..kamurang pi serbuk sana cafe 1 malaysia di asia city tu..baru buka..kalau aku ada dsana jgn risau aku tulung2 serve ba..exclusive tu tau..ba..nanti kita mansau2 lg aa...hehe

No comments:

Post a Comment